Wednesday, December 02, 2020

Grinig på strulande teknik

Jobbat lite under dagen. I övrigt lugnt. I morgon ska jag åka till Degerfors. Har inte sett min spotifystatistik för i år för den jävla skiten har inte fungerat. Fan vad gött det vore om de i stället för alla nya spännande sätt att presentera det hela på kunde skicka en knastertorr och ospännande pdf med tabeller och listor. Men nej då, nu ska det bara visas som någon sorts story i appen, och det funkar givetvis inte. Den där sammanställningen är ju annars något av en höjdpunkt såhär års. Det enda jag lyckats få fram är det totala antalet lyssnade minuter, för det stod i "nu har årets siffror sammanställts"-mailet de skickade. Där kan jag se att jag lyssnat betydligt mer i år än förra året. Omkring 18000 minuter eller knappt 12,5 dygn mer för att vara exakt. Förhoppningsvis lyckas jag få resterande information vad det lider, får återkomma till det då. Är egentligen mest spänd på att se om Kent kommer vara min mest spelade artist för femte året i rad eller om de petats ner från tronen. Skulle inte bli jätteförvånad om en annan artist har spelats aningen mer, men det återstår alltså att se.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home