Monday, May 17, 2021

Nya skor på väg

Blev väl den lediga dag idag som jag egentligen skulle haft i torsdags. Kollade matiné i eftermiddags (På farliga vägar, 1944, bra), har suttit och läst under kvällen. Kom mig till sist för med att beställa nya skor. Mina Stan Smiths har jag slitit ut sulan på så behöver ett par nya. Brukar beställa direkt från Adidas, men nu hade priset höjts rejält mot vad jag brukat betala förut så jag lyckades hitta ett annat ställe där de var betydligt billigare. Sånt tycker man ju om.

Och Kingen blev klar för BIK också. Det trodde jag faktiskt inte. Trodde nog att det mest var önsketänkande i olika supporterforum och att han skulle spela i någon högstaliga till hösten. Men sånt har man ju gärna fel om. Nu vill man se en grym målvakt och ett par riktigt högklassiga forwardsförvärv också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home