Thursday, June 03, 2021

Uppskjutet men fullt upp ändå

Jobbet jag skulle iväg på idag blev uppskjutet till nästa vecka, så fick en något lugnare dag än det var tänkt från början. Skönt på sitt sätt, men samtidigt vet man ju att varje uppskjutet jobb innebär att det blir mer att göra senare. Nästa vecka kommer bli rätt galen jobbmässigt. Men det är bara att bita ihop att köra, efter det är det bara en jobbvecka till så är nya numret färdigt sedan.

Av det som inte är jobbrelaterat hann jag faktiskt sätta mig och läsa en kort stund på seneftermiddagen, kollade på en film ikväll. Kämpar vidare med låtvalen till summer party-listan. Säger kämpar, för i och med att jag har så jävla mycket att göra på jobbet hinner jag inte riktigt ägna det den tid och uppmärksamhet jag skulle vilja. Förhoppningsvis kommer jag hinna sitta och pilla lite mer och intensivare med det i helgen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home