Friday, August 06, 2021

En lång promenad

Tog en långpromenad och lyssnade på höstpremiären av Flashback Forever. Riktigt skön promenad faktiskt. Annars har jag typ mest suttit och läst. Fixat veckans helgtips till sajten. Inte någon jättespektakulär dag med andra ord. Men ganska trevlig på det stora hela.

Bra att fotbollsfinalen fick ny starttid. Framförallt såklart för spelarna som undkommer den värsta hettan men också av rent egoistiska skäl för mig, för jag hade nog inte pallat att kliva upp/hålla mig vaken för att se matchen annars.

Eventuellt kommer jag dock kliva upp en timme tidigare än vanligt imorgon för att hinna se den lilla del av kvalet i rytmisk gymnastik som åtminstone på förhand är sagt ska visas på tv. Skulle helst se finalen såklart, men den ska inte visas så då får man väl nöja sig med det lilla antar jag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home