Thursday, July 29, 2021

Billigt pris

Det som sägs om att man känner av andra vaccindosen mer än den första stämmer nog. Visserligen upplever jag att armen känts mindre än förra gången, och jag kan inte säga att jag mått dåligt. Däremot har jag under dagen haft en sådan där känsla i kroppen som man kan ha just innan man får feber. Där det nästan liksom kittlar lite i kroppen och man känner sig inte direkt sjuk men att något kanske inte heller är riktigt precis som det ska. Det gick dock över här frampå seneftermiddagen/förkvällen, så värre än så var det inte. Ett oerhört billigt pris att betala för att ha blivit vaccinerad.

Min dag har i övrigt inte bjudit på några större överraskningar. Strukturerade om förmiddagen en aning pga åska. Knallade sedan ner på stan. Kom därifrån med ett knippe strumpor, en vinbox, ett paket makaroner och en tidning. Inte jättespännande kanske? Men gött att han strumpinköpet gjort. Har rätt många det gått hål på som behöver ersättas.

Har kommit några rejäla regnskurar under dagen. När regnet verkligen öser ner så det dånar mot fönsterblecket, måste säga att jag tycker det har något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home