Sunday, August 01, 2021

Överraskningsfritt

Som väntat inga större överraskningar under dagen. Det har rullat på ungefär som det brukar rulla på på söndagar. Har varit rätt trött dock då jag givetvis inte kom mig för att komma i säng förrän betydligt senare än jag borde igår. Inte för att jag direkt har någon bestämd tid för läggdags eller bryr mig särskilt mycket om att komma i säng i tid om jag inte ska upp tidigt, men i och med utgången i fredags hade det nog varit bra att få någon timmes sömn extra. Fyllesömnen kräver ju som regel kompensation.

Veckan som kommer blir väl den sista någorlunda lediga innan det kör igång med jobb igen. Skulle gärna vara ledig ett tag till. Inte för att jag på något sätt ogillar mitt jobb, men det är ju skönt att vara ledig och inte ha några måsten överhuvudtaget. Jag gillar ju att kunna ägna dagarna åt att plöja böcker och filmer, ta ett glas vin på balkongen om andan faller på, ha all tid i världen. Men men, har ändå haft det lugnt och skönt rätt länge så jag ska inte klaga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home