Tuesday, October 19, 2021

Spridda händelser

Uppe och tvättade imorse. Har dammsugit. Blev ett större projekt än väntat då jag drog fram soffan och upptäckte vad som antagligen var intorkade matrester men också kan ha varit lämningar av en synnerligen bakfull morgon därunder. Förvisso oklart hur edera alternativet kunnat hamna så långt in under soffan, men ändå. Fick pausa dammsugandet och plocka fram moppen. Ska torka golvet i resten av lägenheten imorgon är planen. Glasen jag beställde i fredags kom idag. Fina. Verkar lite mer lättdiskade än rödvinsvarianten jag har sedan förut. Kupan är mindre, så de blir inte lika våmliga att hålls med. Ska väl diska ur dem innan jag provar hur de är att dricka ur. Men det får blir vid senare tillfälle. Kan gott vänta tills jag gjort rent diskhon och vasken senare i veckan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home