Wednesday, November 03, 2021

Kanske lite upprepande

Med risk för att låta tråkig och upprepande har det mest varit jobb idag också. Faktiskt lite mer jobb än vad jag hade trott. När jag ringde för att boka in en intervju visade det sig att han jag ringde till råkade vara i stan och hade tid över, så då var det ju lika bra att ta en face to face-intervju direkt istället för en telefonare någon annan gång. Det var bra att få det gjort, för det får schemat att falla lite bättre på plats resten av den här veckan och nästa vecka. Kan med lite tur rentav bli så att jag inte behöver jobba i helgen, men det återstår att se. Kändes som jag var trög i starten den här gången, men plötsligt ligger jag ändå hyfsat i fas. Förstår inte riktigt hur det gick till.

Hade tänkt putsa glasögonen idag men det hanns inte riktigt med. Får göra det imorgon istället. Putsandet är helt klart nackdelen med att ha glasögon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home