Thursday, December 02, 2021

En tur i Värmland

Satte mig alltså i bilen och åkte till Kristinehamn igen i förmiddags. Det gick fint. I alla fall om man bortser från att jag precis när jag åkte ut från Karlskoga hamnade bakom en epa. Den där enfiliga sträckan fram till avfarten till gamla vägen (där epan svängde av) som vanligtvis är tämligen kort blev plötsligt väldigt lång när man körde den i 30. Att hamna bakom epa på enfilig 100-väg är på det hela taget ingen höjdare. Fördelen var väl att jag hade påfallande fri väg resten av vägen. Kom inte ikapp en enda långtradare för precis vd infarten till Kristinehamn.

Sedan har jag jobbat, tagit en promenad, suttit och läst en stund under kvällen. För ovanlighetens skull på torsdagar faktiskt inte fixat veckans helgtips. Vår sajt ligger nere och har så gjort hela veckan, och då är det ju svårt att publicera något där. Tyvärr. Är ju ändå helgen v. 48 den här veckan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home