Tuesday, April 05, 2022

Kämpigt

Fullt upp med jobb idag också, men i alla fall lite mindre fullt upp än igår. Kunde rentav kosta på mig att sluta för dagen vid slutet av så kallad normal kontorstid. Blev inte riktigt helt färdig med texten jag höll på med då, men den hinner jag få färdig imorgon förmiddag. Lär inte ta så lång stund. Ser hur som helst fram emot att bli färdig med det här numret. Det har varit kämpigt.

Inte hunnit med sådär jättemycket mer än jobbet, men ägnade i alla fall större delen av kvällen åt läsning. Har hållit på med en och samma bok okarakteristiskt länge nu. Har varit för fullt upp med annat för att jag ska ha hunnit läsa så mycket som jag velat. Det blir så ibland, men känns väl spontant sett till hur mycket som blivit läst under första kvartalet som att det kommer bli rätt klart mycket färre böcker lästa i år än förra året. Vet inte riktigt varför men tiden har helt enkelt inte riktigt räckt till. Det är väl som det är antar jag. Ser hur som helst fram emot påskledigheten, då ska jag unna mig tid till läsning. Tänkte plöja igenom någon av de ganska tjocka böcker jag köpte på bokrean då.

Känner mig lite trött, men det är väl inte så konstigt när jag var uppe tidigt och sedan  har jobbat hela dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home