Tuesday, January 03, 2023

En dag i början av januari

Möte på jobbet i eftermiddags. I övrigt tämligen stillsamt. Såg en dålig film när jag kom hem. Drack en lusse lelle under kvällen (den jag skulle druckit på lucia när jag ju var sjuk). Har inte fått nya datorn i dag heller. Det är ingen brådska, jag har ju en fullt fungerande dator och sitter långt ifrån i någon sjö, men det var sagt att den skulle komma i slutet av förra eller början av den här veckan. Så har den inte kommit i morgon får jag nog slå en signal på torsdag och kolla så sms:t om att den kommit inte fastnat någonstans längs vägen. Annars kommer den väl när den kommer. Ingen större brådska som sagt, även om det nog vore bra att få den innan det drar igång på allvar med jobb och skrivande så man hinner bekanta sig lite med den innan det så att säga är skarpt läge.

Ser att det varnas för snöfall och blåst i morgon eftermiddag och kväll. Blir grant det när man ska promenera hem från hockeyn. Men den dagen den sorgen. Så jäkla långt är det ändå inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home