Tuesday, March 07, 2023

Arbetet tar all tid

Jobb, jobb, jobb hela dagen lång. Inte mer spännande än så. Hann ta en promenad på tidiga eftermiddan, det blåste kallt. Mer har inte riktigt hunnits med. Eller jo, jag kom mig för att beställa en ny flaska hudkräm. Blev ett klipp, 80 spänn billigare än om jag gått till den fysiska butiken och köpt det (där fanns den iofs inte i lager, men ändå).

Mer jobb imorgon. Sedan hockey. Kommer inte ha riktigt lika mycket jobb som i dag var det verkar, men det ska nog inte vara några problem att fylla tiden direkt. Blir för övrigt sista hemmamatchen i grundserien. Bortamatch på fredag. Därefter är det slutspelsdags. Dröjer dock något ytterligare innan vi vet med säkerhet vilka vi får möta i kvarten i och med att sjuan till tian ska spela åttondelar först. Sedan får topplagen välja. Utgångstipset blir att vi blir valda av det lag som slutar trea, vilket jag skulle tippa blir Mora. Det visar sig.

På torsdag ska jag hämta ut mina nya glasögon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home