Saturday, May 20, 2023

Färdigt för veckan

Jobbade lite i förmiddags. Sedan blev jag färdig för dagen och kunde ta helg. Tror inte jag kommer behöva jobba något imorgon, men vi får se. Lugn eftermiddag och kväll där jag inte gjort något särskilt. Druckit en öl, bläddrat igenom tidningen, käkat, kollat lite hockey, en film. Vilsamt och trevligt. Känns som att den där ömheten i en halsmandel jag hade i höstas eventuellt kan vara på väg tillbaka vilket vore mindre trevligt. Men förhoppningsvis är det falskt alarm. Det blir som det blir och det är inte mer med det.

En hare skuttade förbi på gården i förmiddags. Jag lyssnade på senaste Snedtänkt när jag var ute på promenad. Kom mig för att tvätta håret på eftermiddan, återstår att se om jag också kommer mig för att putsa glasögonen under morgondagen. Rätt varmt här inne just nu. Lite pop tack.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home