Tuesday, September 26, 2023

Läst ut en bok

Den här dagen har väl inte varit väsensskild från gårdagen. Ägnat min fritid åt att läsa. "Råkade" läsa ut boken jag började på igår. Finns väl inte så jäkla mycket mer att säga egentligen. Borde sätta mig någon dag och skriva ner numren till viktiga kontakter jag måste ha kvar så det finns som backup om det skulle skita sig med överföring och säkerhetskopior och allt när jag får nya telefonen. Det brukar funka, men jag ger mig tusan på att det blir något krångel om jag inte skriver av det viktigaste manuellt. Och det är ju ingen större insats. Värre då med alla jäkla anteckningar man har som man vill ha kvar. Där finns ju allt från uppslag till bra formuleringar till minnesanteckningar. Allt jag förberett till årets instajulkalender dessutom. Det måste jag ju ha kvar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home