Tuesday, September 05, 2023

Tillbaka till vardagen-blues

Har haft en sådan där dag idag då jag mest känt mig omotiverad och osugen på det mesta, särskilt att jobba. Är väl något slags tillbaka till vardagen-blues efter Stockholmshelgen antar jag. Jag är ju inte jättebra på att just återvända till vardagen efter varken ledigheter eller roligheter.

Men dagen har väl annars puttrat på. Gillar inte att det plötsligt blivit såhär soligt och varmt. Blir bara jobbigt när man ska ut på promenad. Hade ju hunnit ställa in mig på allt svalare temperaturer och fortsatt molnighet framöver. Det är sådant väder som passar mig bäst.

Noterade att BIK vann träningsmatchen borta mot AIK ikväll. Gott så. Resultat är som bekant inget man ska dra några som helst växlar på den här tiden på året, men positivt att rapporterna pratar om att försvarsspelet var klart förbättrat. Har ju släppts in rätt mycket mål de tidigare träningsmatcherna. För övrigt bara drygt två veckor till seriestart nu. Det närmar sig.

Hoppas på att vara på bättre humör imorgon. Det vore skönt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home