Wednesday, August 23, 2023

Missad gräns

Var nära att det här blev femte dagen i rad med tiotusen promenerade steg. När jag såg hur många jag kommit upp i efter den dagliga promenaden slog mig tanken att gå ut en kort sväng efter maten eller så för att ta mig över den gränsen idag också. Men det glömde jag bort. Så kan det gå.
Annars har jag då alltså tvättat idag, gjort lite ärenden på stan och sådär. På väg ner till stan sprang jag på en släkting jag inte sett på säkert flera år och nog inte hade känt igen om inte hon känt igen mig först. Delvis kanske för att jag gick i egna tankar och först bara förstrött noterade att jag mötte en dam med hund.
Morsan har tydligen blivit inlagd igen. Ska väl inte vara något särskilt allvarlig vad jag förstod, men det är klart man blir lite orolig ändå när ens föräldrar börjar bli krassliga och få diverse ålderskrämpor. Man hade ju ändå hoppats att sådant skulle ligga några år in i framtiden.
Suttit och läst under kvällen. När boken var utläst blev det lite slözappande. Mest friidrott i brist på annat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home