Saturday, September 01, 2007

Nästan bara fest hela tiden

Det blev inte så mycket sovmorgon imorse, blev väckt av ett sms vid nio där det stod att min grupp (vi gör ett litet grupparbete för tillfället) skulle träffas på skolan vid 12. Så jag fick gå upp vid 11 (det kan i och för sej tyckas vara sovmorgon men tänk på att det festades igår kväll och att jag blev väckt vid 9).
Det har festats lite idag också. Jag är lite full just nu och jag ska upp vid 7 imorrn bitti. Något ångestskapande.
Men skattjakten igår var som sagt rätt rolig, vi skulel typ hitta skaer och svara påfrågor och så. Det laget jag avr med i vann säkert, fast det får vi inet veta förän på torsdag. Efter skattjakten blev dte efterfest i stålhagen, jag bodde i stålhagen sist jag bodde här så dte var nostalgi att komma dit. Det var förresten väldigt kallt att gå hem därifrån sen, jag frös lite.
En rolig sak är förresten att alla i klassen som bor här nere i cebtrum har likadana toalettborstar, lite skumt nästan.
Jag har köpt en lampa idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home