Wednesday, July 15, 2009

Imorgon får jag besök

Ska nog gå och lägga mej nu. Eller i alla fall slå av datorn och typ kolla på tv eller nått istället.
Morsan och farsan ska tydligen komma hit imorrn. Dom är ute och tältar och är i närheten och då undrade dom om dom kunde få komma och hälsa på och sova här en natt. Ska jag vara ärlig passar det väl egentligen inte jättebra just nu (jag vill nog mest vara för mej själv och ta igen mej lite liksom) men dom hade kommit hit ändå så det var liksom ingen idé att säga att det inte passade. Och jag visste i och för sej att dom hade funderingar på att komma hit men jag hade tänkt att det skulle bli först framemot slutet på veckan i så fall. Men ja ja, det får väl bli bra på nått sätt ändå. Bara att gilla läget liksom.
Om jag orkar kanske jag åker med dom upp till Karlskoga sen också. Eftersom jag ändå tänkt åka upp dit igen om ett tag kan det ju vara ekonomiskt försvarbart att åka med dom istället för att köpa en tågbiljett liksom. Men vi får se, beror på om jag orkar och vad jag känner för liksom.
Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorrn, ska nog försöka bli klar med alla recensioner tror jag.
Jag är typ trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home