Tuesday, July 14, 2009

Tur att jag inte ska hålla tal

Har som jag nämnde förut lite mindre ont i halsen idag. Men det verkar som om infektionen har satt sej på rösten, jag får liksom nästan anstränga mej för att prata och i förmiddags fick jag inte fram mer än en stavlese åt gången typ. Det var lite som att jag lite halvt hade tappat rösten. Nu kan jag säga hela ord men jag är ordentligt hes och en dle ord låter väl inte riktigt som dom ska. Det är när det blir ås här man är glas att man inte är sångare eller föredragshållare eller något annat där man måste använda rösten.

Och för er som undrar kan jag säga att dom utlovade recensionerna är på gång. recensionerna för onsdagen är färdigskrivna men jag tänkte vänta med att publicera dom tills lite senare ikväll. Varör vet jag inte riktigt, kändes bäst att göra så helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home