Sunday, July 10, 2011

Så är festivalen över för den här gången

Är nu för sista gången i år hemma från ännu en PIP-dag. Känns lite trist att festivalen är slut faktiskt, hade gärna fått fortsätta ett par dar till. Har hur som helst varit en trevlig dag. Överlag har spelningarna jag sett under dagen varit bra, det är ju alltid gött liksom. Och jo, det blev en riktigt fin avslutning på festivalen med Håkan. Men det återkommer jag till i morgondagens mer detaljerade redogörelse för dagen (och naturligtvis i recensionen som kommer skrivas och publiceras någon gång till veckan).
Nu ska jag strax sova tror jag, ska kolla ett par grejer lite fort bara. Som som sagt kommer traditionsenligt ett längre inlägg om dagen imorrn. Ska väl försöka sammanfatta festivalen som helhet på något sätt imorrn också. Men ja, det blir då det. Nu är jag mest trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home