Monday, October 08, 2012

Tillbaka i Kalmar

Nu är jag tillbaka i Kalmar igen. Känns rätt skönt att vara hemma faktiskt. Resan gick hir bra som helst, inte en enda försening någonstans och inget annat krångel heller. Hade som sagt en timmes väntan i Hallsberg, så passade då på att äta lite lunch. Dock var utbutdet i butiken på stationen lite sådär, så det blev en varmkorv och en chokladmuffin till lunch. Inte det mest näringsriktiga kanske, men det smakade bra i alla fall. Och sen läste jag ju faktiskt i Kupé att choklad av flera anledningar är typ helt briljant att äta, så helt tokig kan inte den där lunchen ha varit ändå alltså.

Ska strax göra lite mat och sen bara ta det lugnt. Är ju en smått lysande tv-kväll ikväll med både premiären av torka aldrig tårar utan handskar och säsongsstarten av Homeland. Och så vad som verkar vara ett intressant avsnitt av Vetenskapens Värld på det. Får hoppas bara jag lyckas hålla mig vaken och inte missar något, känner mig lite trött.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home