Wednesday, May 08, 2013

Blixt och dunder

Satt i godan ro och tittade på hockey-vm när det plötsligt (nåja, jag var inte helt oförvarnad) började åska. Fett drygt. Men det var bara att stänga av tv:n och dra ur diverse sladdar. Stoppade istället in hörlurarna och lyssnade på musik och läste och lite så. Mina ipodhörlurar har blivit rätt slitna och börjat glappa lite på sistone (måste skaffa nya), så använde ett annat par lurar. Det var väldigt längesen jag använd just de hörlurarna sist så de kändes enormt ovant att ha i öronen. Riktigt vad någon kan ha för intresse av att veta det är oklart, men nu vet ni i alla fall.

Hatar åska.

Tidigare idag blev jag för övrigt uppringd av SIFO och ombedd att svara på några frågor. Jag hade inget för mig just då så jag svarade på frågorna. Det var lite vad jag skulle rösta på om det var val idag och dylikt. Så när nästa SIFO-undersökning dyker upp kan ni tänka att där har jag varit med och svarat. Blir ju oerhört spännande att se hur reultatet blir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home