Tuesday, August 13, 2013

Hoppas det inte är virus

Misstänker att jag kan ha fått något virusskit på datorn. Den beter sig visserligen helt normalt, men sedan i söndags kväll har det var 4-5:e minut dykt upp ett meddelande från antivirusprogrammet om att en (namngiven) säkerhetsrisk blockerats. Det verkar ju onekligen ganska misstänkt. Tänkte dock att jag ska försöka få tag på antivirusföretagets support imorrn och höra mig för lite, de bör ju antagligen kunna svara på om det är ett virus som letat sig in på datorn eller om det är något annat. Hoppas verkligen att jag inte fått något virus utan att det är något annat. Har verkligen varken ork eller lust att deala med sån skit nu. Allt jag ser framför mig om det är virus är att datorn kommer behöva formateras om och att mycket som finns på datorn kommer gå förlorat. Det vill jag verkligen slippa i så fall.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home