Tuesday, August 06, 2013

Förberedelser

Senare delen av den här dagen har i hög utsträcknign handlat om förberedelser. Förberedelser inför morgondagens resa till Göteborg och de följande dagarnas besök (och jobb) på Way Out West. Har packat, kollat upp spårvagnar och spårvagnsbiljetter, funderat över vad jag behöver ha med mig och vad jag kan lämna hemma, tvättat håret, laddat ner appen, till och med diskat för att slippa det imorgon bitti. Men nu tror jag att jag förberett allt jag kan förbereda och fått med allt jag behöver få med i väskan. Kommer bli bra det här.

Det ska bli kul att åka iväg imorgon. Lyckades inte komma iväg på någon festival förra året så det kan ju liksom vara dags nu. Visserligen hade jag inte kommit iväg på någon i år heller (utan inkomst är det ju liksom svårt att få till) om det inte hade slumpat sig så att jag fick frågan om jag var intresserad av att funktionärsjobba på wow, men ändå. Jag har inte varit på festival sedan 2011, och på Way Out West har jag inte varit sedan 2010 (fick ingen biljett 2011, och förra året hae jag ju fullt upp med IKEA-kursen), så det ska bli jäkligt skoj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home