Monday, August 05, 2013

Nu vet jag

Har fått ett slutgiltigt och klart och tydligt besked nu, så nu vet jag när och med vad jag kommer jobba. Skönt tycker jag. Kommer jobba under festivaldagarna så jag kommer inte hinna se särskilt mycket, men å andra sidan hade jag ju inte tänkt åka dit alls i år så egentligen är ju allt jag hinner se en bonus liksom. Fördelen med att jag vet när jag ska jobba är att jag också kunnat boka tågbiljetter. Det är ju alltid bra att ha det fixat liksom. Särskilt biljetter därifrån, de brukar ju kunna vara slut om man är sent ute.

Men dte har naturligtvis även hänt annat idag än sådant som haft med wow-jobbet att göra. Exempelvis var jag hos frisören imorse. Det gick alldeles utmärkt. Så nu är både håret och skägget tillhyfsat ett tag igen. Men tänk, eftersom jag bara har kvar lägenheten till sista september kan det mycket väl ha varit mitt sista besök på den där salongen. Nästan lite sorgligt att tänka på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home