Sunday, August 04, 2013

Tidig morgon väntar

Ska gå och lägga mig strax. Ska tillbaka till Kalmar imorrn så klockan ringer tidigt. Kan tyckas onödigt att åka till Kalmar nu i och med att jag ska till Göteborg nästa vecka, men jag har en del jag behöver uträtta i Kalmar och så har jag en del grejer där som jag behöver ha med mig till Göteborg och Way Out West. Sen kommer jag dock åka tillbaka hit efter festivalen. På så sätt behöver jag liksom inte släpa på så himla mycket packning, och så behöver det inte stressas med sånt jag har här som behöver tvättas och så. Jag kan liksom ta lite packning åt gången, och lämna kvar smutstvätten här så är den ren när jag kommer tillbaka om lite drygt en vecka. Och som en extra bonus kan jag ju få med mig lite extra matlådor att lägga i frysen när jag åker två gånger istället för en. Tycker att det känns som en alldeles utmärkt lösning faktiskt.

Men det ska bli rätt skönt att komma hem ett par dagar emellan. Att liksom pusta ut lite innan det är dags för festival. Vi får hoppas bara att jag inte kommer hem till en översvämmad lägenhet. Var ju översvämningar i Kalmar för någon månad sedan, och jag bor ju på bottenvåningen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home