Wednesday, September 25, 2013

Så fick man feber också

Det höll sig inte till lite småkänningar i halsen. Har gått och lyckats få feber. Ganska rejäl sådan känns det som också. Har mått bra under dagen, men här under kvällen har febern smugit sig på.Verkligen jättebra timin om man säger så. Med tanke på att jag dels har en flytt att tänka på och att planen är att säga hej då till popidyll på fredag passar det ju liksom rätt jävla skitdåligt att bli sjuk just nu. Visserligen passar det aldrig bra att bli sjuk, men vissa tillfällen är ju värre än andra. Får hoppas att det går över ganska snart och att jag är hyfsad form till på fredag åtminstone.

Dagen i övrigt då? Jodå. Tog en tur till biblan och uträttade mitt lilla ärende. Kul att få se det en sista gång. Tog sen en kort sväng i kvarteren runt där och mindes tillbaka på tiden jag haft här nere. Det kändes också lite fint.
Sen kom jag hem, och då packade jag lite. Böcker bland annat. Blev fem stora papperskassar bara med kurslitteratur som jag samlat på mig. Och då återstår en hel del andra böcker som också ska packas ner. Känner att jag nog kan ha användnign för en större bokhylla.
Sen gjorde jag mat och tja, sen började jag få feber helt enkelt. Tog en alvedon vid tio när jag kände att jag inte orkade frysa mer. Den hade dock ingen större effekt (därav att jag misstänker att det är hyfsat rejäl feber), så tog en till nu vid elva. Låt oss hoppas att den har större effekt. Och framförallt, att jag blir frisk fort!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home