Thursday, September 26, 2013

Verkar ha haft effekt

Den där andra alvedonen verkar ha hjälpt. Jag fryser i alla fall inte längre. Men nu ska jag faktiskt göra som så att jag ska borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Tidigt för att vara jag. Men jag tänker att eftersom jag har feber är det lika bra att få någon timmes extra sömn. Låta kroppen få den extratiden att återhämta sig och bekämpa vad det nu är som gett mgi feber.

Vad jag ska göra imorrn beror på hur jag mår. Mår jag ok går jag ut och uträttar lite ärenden. Tänkte försöka fixa en kopia av examensbeviset exempelvis (och se om jag kan få ett intyg på de kurser jag läst som inte är inkluderade i examen, men med de som jag ab olika skäl inte slutfört bortplockade). Men känner jag mig dålig imorrn tar jag det nog mest lugnt. Då blir nog det mest spektakulära en promenad till apoteket för att köpa mer alvedon (har bara två tabletter kvar nämligen). Men nåväl, först och främst en god natts sömn och så får vi helt enkelt se hur jag mår imorrn. Hålla tummarna för att jag känner mig bättre!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home