Thursday, May 22, 2014

Sol, påfyllning, datorljusning

Ägnade även stora delar av denna eftermiddag åt att sitta på balkongen. Dock utan parasoll den här gången, för det blåste lite för mycket för att kunna ha parasollet uppe. Så jag fick ordna mitt solskydd på annat sätt.

Sen ringde morsan och farsan och frågade om jag ville följa med och handla (läs: jag handlar, de betalar). Gratis påfyllning av kyl, frys och skafferi tackar man ju inte nej till så det tackade jag ja till. Så nu är mina skåp välfyllda igen. Gött det.

För övrigt har jag väl fått lite mer klarhet i hur jag ska få ordning på datorn. Återstår bara att lyckas genomföra det också. Egentligen är det inte skitsvårt (datorn ska installeras om), men eftersom windows var förinstallerat när jag köpte datorn och det inte följde med någon skiva måste jag ta reda på hur man gör då. Vilket inte är helt lätt när man inte kommer in på typ 80% av internet. Blir liksom lite klurigt att googla fram ett svar då. Men det ska nog ordna sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home