Sunday, May 18, 2014

Problemen kvarstår

Dessvärre kan jag meddela att datorproblemen från igår kvarstår. Tror inte de blivit värre dock, så alltid nåt. Sjukt drygt fel hur som helst. Kan inte starta Spotify, kan inte starta antivirusprogrammet (vilket får mig att misstänka att det eventuellt kan röra sig om någon form av angrepp), och typ 90% av alla sajter jag brukar besöka kommer jag inte in på. Oerhört frustrerande. Lär väl sluta med att jag får lämna in datorn på reparation eller nåt. Skulle det vara så är det ju hur som helst tur att jag okaraktäristiskt nog valde att köpa med extraförsäkringen när jag köpte datorn i höstas. För med tanke på min ekonomiska status just nu skulle jag ju inte riktigt ha råd att betala en reparation själv.

Fast ska man se något positivt i att datorn krånglar såhär så går det ju i alla fall rätt fort att göra den vanliga "rundan" när man inte kommer inte på typ 90% av sajterna.

Dagen utöver datorproblemen då? Tja, jag satt en liten stund i solskenet på balkongen och läste tidningen (hoppade dock att dricka vin, var rätt tjurig över datorproblemen och kände mig allmänt osugen på vin), tittade lite på Kanade - Sverige i hockey-VM, kilade ner till föräldrarna och lät mig bjudas på mat, och sen har jag mest tagit det lugnt under kvällen. Mer finns egentligen inte att tillägga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home