Saturday, May 17, 2014

Uppdatering om datorproblemen

Nej, det verkar tyvärr inte som att det var något tillfälligt som nu ordnat upp sig. Kommer inte in på varken Aftonbladet, hockeysverige eller ett gäng andra sajter. Så sjukt jävla frustrerande. Orkar inte att datorn ska hålla på att krångla. Kuken liksom.

Dessutom startar inte antivirusprogrammet när jag försöker öppna det, så det känns ju lite som att det skulle vara något jävla virus eller någon skit. Och alltså jag pallar bara inte det nu. Eller så är det något som gått sönder och det pallar jag inte heller.

Jag hatar, verkligen hatar, när datorn krånglar. Särskilt med tanke på att jag har en relativt ny dator som hittills fungerat prickfritt och som jag är supernöjd med. Alltså jag måste ju ha en fungerande dator. En fungerande dator är egentligen viktigare för mig än en fungerande telefon, och då är det så jävla surt när det krånglar och inte fungerar som det ska. Jag hatart.

Jävla kukskitröv.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home