Tuesday, July 22, 2014

Det hände

Igår kväll, bara några minuter efter att jag skrivit att örat var oförändrat, sprakade det till i högerörat. Och den vattnet jag gått med i örat i ett par veckor släppte. Det känns himla skönt. Men visst måste jag erkänna att det kändes lite ovant att helt plötsligt höra på högerörat igen. Ljudet blev plötsligt så mycket större (och högre för den delen) liksom.

Tror dock att jag kommer använda min tid på vårdcentralen på torsdag ändå. Lika bra att dem kollar örat nu när jag ändå har en tid. Särskilt som jag upptäckte när vattnet i högerörat släppte att jag nog antagligen har lite vax i vänsterörat. Det har jag inte märkt förut utan vattnet i högerörat har väl liksom "dolt" vaxproblematiken i vänsterörat. Men som sagt, skönt att vattnet i högerörat släppt. Även om man vande sig lite efter ett tag var det rätt segt att knappt höra något på ena örat.

Idag har jag hur som helst suttit en del på balkongen. Gick ut på eftermiddan och blev kvar till framåt kvällen. Hade det inte varit för att jag behövde äta och ville se 24 så hade jag nog suttit kvar ett par timmar till, för det var förjäkla gött där ute på kvällen. Fast sen gick jag i och för sig ut en liten stund igen efter 24. Det var trevligt där ute då också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home