Wednesday, July 23, 2014

En promenad, men annars lugnt

Tog en promenad ner till stan vid tvåtiden. Visst var det lite varmt, men klart hanterbart ändå. Inte alls så outhärdligt hett som man skulle kunna tro utifrån vad det var för temperaturer (31 grader enligt termometern vid busstation), och utifrån tidningarnas rubriker för den delen. Har väl börjat acklimatisera mig till sommartemperaturer eller nåt.

Hur som helst. Så himla mycket mer har jag faktiskt inte gjort idag. Satt lite på balkongen på eftermiddagen och annars har jag mest tagit det lugnt liksom. Haspen på toadörren har jag i och för sig äntligen kommit mig för att skruva dit, men det gjorde jag igår så det kan ju inte idag få äran för.

Och imorrn ska jag alltså till vårdcentralen med örat (som jag numera inte alls har vatten i). Kan ju bli spännande att se vad de säger. Ringa och boka en klipptid ska jag nog göra innan veckan är slut också. Skulle behöva klippa mig och få skägget fixat innan jag åker ner på Way Out West.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home