Saturday, November 08, 2014

Fortfarande inte mångmiljonär

Igår kväll fick jag ett ryck och lämnade in en lottorad. Tänkte att jag skulle vinna drömvinsten (126 miljoner rätt in på kontot hade ju inte varit fel). Fast jag vann ingenting. Himla dumt tycker jag. Fast jag har nio kronor kvar av de jag förde över (var tvungen att föra över minst 25 spänn när jag använde direktbetalning från internetbank). Det kan ju bli nio rader på stryktipset, så jag får satsa på att vinna där istället. Jävlar vad jag sa ägna den närmsta veckan åt att läsa på.

Idag har jag blivit bjuden på mat. Farmor bjöd släkten på mat på Degernäs herrgård i eftermiddags. Det var trevligt och smakade gott. Efter maten åkte vi sedan vidare hem till farmor där hon även bjöd på tårta. Det var också gott. Blev väl sittande där rätt länge dock, så jag var inte hemma igen förrän framemot nio. Men jag hade ingen tid att passa, så det kvittar ju.

I övrigt finns inte så mycket att förtälja.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home