Friday, January 30, 2015

Kolugn fredag

En överlag lugn dag. Har väl just inte hänt något att berätta om. Men Projekt Proust går framåt. Kommit knappt halvvägs in i fjärde delen nu. Något längre än jag hade räknat med faktiskt. Blir ju lätt så när det man läser är bra.

Angående min hälsa, eller kanske snarare min sjukdom, mår jag helt okej för tillfället. Kändes lite halvsådär under förmiddagen, men nu är det som sagt okej. Snuvig visserligen, och hostar lite av och till, men annars känner jag inte av det. Så det går åt rätt håll. Ska jag försöka göra någon förutsägelse inför framtiden skulle jag tro att jag kommer känna mig ganska frisk imorgon men att jag kommer ha lite snuva och hosta lite grann. Plus lite morgonhalsont antagligen. Morgonhalsontet brukar ju kunna ta ett tag innan det ger med sig.

Nu snöar det här förresten. Fint.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home