Sunday, May 24, 2015

Blir intressant att se vad det blir

Egentligen har jag inte så mycket att tillägga om gårdagen. Hoppas dock inför nästa års arrangemang att det inte blir Petra Mede som blir programledare den här gången. Hon var svinbra förra gången, det är odiskutabelt, men jag tycker att det skulle kännas lite trött att plocka in samma programledare igen. Det skulle bara bli en lam uppföljare. Lite som när ett land skickar en artist som vunnit förut. Trött och lite fantasilöst.

I vilken stad tävlingen ska hållas har jag dock ingen åsikt om. Tror att det blir bra oavsett var det blir. Rent spontant skulle jag gissa att Stockholm får det den här gången. Riktigt varför vet jag inte, det är mest en känsla.

Dagen idag har väl annars varit tämligen ospektakulär. Jag har typ varit på Maxi, försökt skriva lite, läst tidningen och blivit bjuden på mat hos föräldrarna. Synnerligen vanlig söndag med andra ord. Om det nu inte vore för att man gått runt och varit rätt nöjd över gårdagens seger vill säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home