Saturday, May 16, 2015

Ta igen sömn

Kostade på mig lite sovmorgon imorse. Kändes som att det kunde vara läge för det när jag hade varit ute och rest och så vidare. Var nog rentav ganska nödvändigt om vi ska vara ärliga. Hade en del sömn att ta igen om man säger så. Sen har jag varit rätt trött under dagen ändå, men det hade man ju nästan räknat med.

Som helhet har väl dock dagen varit ganska händelselös. Det enda jag egentligen gjort är att jag varit uppe hos farmor och hämtat några tidningar hon sparat medan vi var bortresta. De kan ju vara lika bra att bläddra igenom så man inte missar något viktigt. Det är ju lite nackdelen med att åka utomlands, att man blir liksom lite utestängd från nyhets- och debattflödet (även om man skummar rubrikerna emellanåt). Skönt på sitt sätt visserligen, men när man kommer hem vill man ju gärna uppdatera sig om vad som hänt.

Imorgon ska jag gå ner till föräldrarna en sväng och äta tårta. Morsan fyllde ju år när vi var i Berlin (var därför vi åkte dit till och med).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home