Friday, May 15, 2015

Tack för den här gången Berlin

Så börjar det strax bli dags att åka till flygplatsen och lämna Berlin för den här gången. På det hela taget har det varit en bra resa. Berlin i sig har varit grymt. Dock har jag insett att det här med storstadssemester med familjen nog kan vara ett avslutat kapitel för min del efter den här resan. Det har under veckan stått allt mer klart för mig att vi har väldigt olika intressen och mål med vad vi vill ha ut av en sådan här resa, hur vi vill lägga upp det hela. Men det får jag återkomma till för nu börjar de tjata om att jag sak avsluta för att vi ska åka. Stressade jäklar. Vi behöver inte vara på flygplatsen förrän om typ en och en halv timme. Men jaja, det är väl bara att göra sig klar och gå då, fö att slippa avsluta resan med ett storbråk.

Avslutningsvis har nog resans höjdare för min del varit dels middagen på Heising, men framförallt mitt indieklubbsbesök i onsdags kväll. Det var underbart.

På återhörande från Sverige.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home