Tuesday, June 28, 2016

Kortare än någonsin

Så jag var hos frisören i eftermiddags. Det gick bra. Det (håret alltså) blev lite kortare än vanligt, men det blev himla bra. Jag är helnöjd.
Någon gång här framöver ska jag nog trimma skägget en smula också. Det har egentligen ganska bra längd, men det börjar bi lite väl vildvuxet till sin karaktär. Så ja, det behöver nog fixas till lite helt enkelt. Jävlar vad het jag ska blir sen.

Imorgon har jag tid hos tandläkaren. Har lite besvär med en rätt segdragen inflammation i tandköttet som de ska kika på för att se om det är något som det behöver göras något åt. Det ska bli spännande att se vad de har att säga. Ska även tvätta. Eftersom jag ändå ska kliva upp tidigt för tandläkarbesöket kan jag lika gärna kliva upp någon timme tidigare och få tvätten gjord. Så behöver jag bara kliva upp tidigt en gång istället för två. Det gäller att vara smart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home