Saturday, June 18, 2016

Alla inne

Idag fick jag äntligen in de sista låtarna  på Summer Party-listan. Tror att det blev en ganska bra mix tillslut. Återstår bara att sätta låtordningen också. Eller bara och bara, det brukar ta en del tid och tankemöda i anspråk. Man måste liksom få bra flyt och dynamik och så i det, och det är ofta knepigare än man kan tro. Just nu vet jag vilken låt jag ska ha sist och jag har en idé om vilken som ska vara först, sedan är det mer eller mindre helt öppet däremellan. Och med tanke på att det är 100 låtar så ja, det är en del att sortera och att tänka igenom om man säger så. Hur som helst behöver jag ha låtordningen klar på tisdag så jag hinner lyssna igenom hela listan en gång innan den traditionsenligt blir offentlig någon gång på torsdag. Så det är bara att hugga i resten av helgen och början av veckan.

Har faktiskt fått en hel del gjort överhuvudtaget idag. Inga stora grejer men en hel del småjox som liksom blivit liggande. Under kvällen har jag suttit och tittat på Dumma mig 2. Mest i brist på annat, men den var rätt kul faktiskt. Visst var handlingen rätt förutsägbar (det är ju ändå en barnfilm i grunden), men det var en hel del enskilda scener som fick det att dra i smilbanden. Helt okej att lägga en halvt sysslolös afton på således.

Konduktrisen i sin kjol, hon skiner som en Karlstadsol, och skrattar så att själva bussen tar ett skutt.

EDM-grannen tycks vara i högform ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home