Monday, October 03, 2016

Blandat

Balkongeftermiddag idag också. Fick bli det istället för matinén. Det var lite för skönt där ute för att gå in och titta på en film. Förhoppningsvis kommer fler chanser att se den.

Borde boka en klipptid snart. Börjar bli dags. Gäller ju bara att komma sig för att göra det också.

Ibland funderar jag på om mina föräldrar verkligen känner mig. De funderade på att köpa en Kent-biljett åt mig i födelsedagspresent när det släpptes extrabiljetter. Men de avstod för att de tänkte att jag nog inte skulle tycka att det var så värst roligt att gå utan sällskap. Jösses.

Enligt kvällstidningshoroskop skulle jag ha superdatum idag. Det tycker jag nog inte att det blev. Chockerande ändå.

Men kanske blir imorgon en superdag. Det är ju sånt där som man aldrig riktigt kan veta i förväg. Men det får väl visa sig.

En ska jag nog ska önska mig i födelsedagspresent är en pyjamas. En av de jag har börjar bli rätt sliten. Och så har det just kommit en synnerligen intressant dvd-box med ett gäng filmer med Thor Modéen och Åke Söderblom. Den vore synnerligen trevligt att ha i samlingen.

Säger så för nu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home