Thursday, December 01, 2016

Ledig dag

Har haft en lugn dag. Tog en långpromenad under tidiga eftermiddagen. Tog strax över två timmar, så det blev en rejäl sväng. Det var skönt faktiskt. Behövde rensa ur huvudet lite grann efter att ha varit helt uppe i skrivandet nu i en månad. Efter det har jag typ läst och tittat på julkalendern och traditionsenligt druckit säsongens första julmust. Försökt få tag på vårdcentralen också, men det är tydligen ingen barnlek. Inte en ledig telefontid på hela dagen. Får försöka igen imorgon. Är dock inte på grund av min lätta förkylning (som bör vara inne i slutfasen nu), utan jag har fått ett litet märke eller hudförändring eller vad man ska kalla det strax under ena ögat som jag tänkte höra om de tror att de vill titta på (förlåt för otymplig mening). Tror egentligen inte att det är något, men det har varit där ett tag nu och man hör ju hela tiden om att får man en hudförändring som inte försvinner av sig självt så ska man kolla upp det. Så ja, då är det ju lika bra att höra av sig till dem så får man se helt enkelt. Bättre att bli undersökt en gång för mycket än en gång för lite liksom.

Imorgon ska jag så smått börja återvända till texten. Dock har jag en del annat att göra också, men jag får göra så mycket jag har tid till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home