Saturday, June 10, 2017

De har min autograf

Var ute en sväng igår. Blev en rolig kväll, som slutade med att jag fick signera ett par studentmössor när vi stod i kö för fyllekäk. Det var ett tag sedan man gjorde det senast. Det var nästan som att få känna sig ung på nytt. I övrigt kan vi väl låta det som hände under kvällen stanna där. För som ni vet, what happens on a utekväll stays at the utekväll.

Idag har det istället blivit lugnt. Kostade på mig en sovmorgon imorse, och sedan har jag egentligen inte gjort något speciellt. Lyssnade på Snedtänkt om EAP när jag gick min promenad. Underhållande och informativt. Kan rekommenderas. Kan överhuvudtaget rekommendera den podden. Har lyssnat på några avsnitt nu på slutet och de har varit riktigt bra allihop. Just det här avsnittet gjorde mig för övrigt svårt sugen på att läsa För Sverige på tiden. Av det som sades om den i programmet verkar den sjukt bisarrfestlulz.

Och idag vann jag på oddset igen. Jag är uppenbarligen fett skicklig på oddset. Dock ska tilläggas att det är väldigt små belopp och insatser vi pratar om. Den största enskilda vinsten är väl typ 20 spänn. Inget man blir rik på, men heller inget jag inte har råd att förlora. Men det är ju roligt att få mail från Svenska spel där de gratulerar till vinsten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home