Thursday, June 08, 2017

En inte ovanlig dag

Har haft en ganska lugn dag. Pysslat lite med den där spellistan (45 låtar kvar att få in nu), läst några sidor, tagit en promenad. I morgon ska jag till frisören. Då får jag kliva upp lite tidigare än vanligt, men det kan det väl vara värt. Dessutom tar gymnasiet här i stan studenten imorgon och då vet jag av erfarenhet att jag ändå brukar bli väckt ganska tidigt. Jag bor ju nära skolan och det brukar alltid vara någon klass som går förbi här utanför och väsnas på morgonen.
Kommer förresten få gå till en annan frisör än jag brukar den här gången. Den jag brukar gå till var fullbokad ända till midsommar, och så länge tyckte jag inte att jag kunde vänta. Helt nytt blir det dock inte, utan det blir en salong jag brukade gå till när jag var yngre. Någon måtta får det ju faktiskt vara.

Just nu har jag nog inte så värst mycket mer att tillägga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home