Sunday, September 16, 2018

Möte väntar

Lugn och ospektakulär söndag. Fast promenad jag tog var bra, det ska erkännas.
Imorgon måste jag gå på möte med bostadsrättsföreningen. Det är jag milt sagt osugen på, men det ska röstas om nya stadgar och då är det snudd på obligatoriskt att gå dit för om någon saknas måste det sammankallas ännu en extrastämma och det vill man ju inte direkt bli skyldig till. Nu är i och för sig mitt grundtips att det kommer krävas en till extrastämma ändå för jag tror att någon eller några kommer utebli, men då har jag ju i alla fall gjort min del i det. Förhoppningsvis är det hela fort avklarat. Risken är väl dock att någon har synpunkter på de ändringar som ska göras i stadgarna och att det blir diskussioner och skit som drar ut på tiden. Men men, det får väl bli vad det blir. Med lite tur stökas det undan på ett par ögonblick.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home