Wednesday, September 12, 2018

Ser att läsa

Kom ihåg att putsa glasögonen. Applåder till mig. Därutöver läst. Gått på promenad. Läste ut boken. Nu har jag inget oläst kvar. Får köpa lite nytt imorgon. Fick ju presentkort på bokhandeln av farmor härom veckan. Vet att en bra bok jag nyligen läste har ett par uppföljare. Hoppas att de finns på Spongs. Annars får det bli något annat antar jag. Håller jag samma lästakt de cirka 3,5 månader som är kvar av året som jag gjort de senaste 3,5 månaderna kommer jag landa på 60 lästa böcker i år. Skulle tro att det landar på något färre. Kanske 55 eller så. Brukar bli lite mindre tid för läsning på hösten när det rullar igång med hockeysäsong och det dyker upp ett och annat tv-program man vill se och så. Plus att det ju är jul och grejer alldeles i slutet av året. Där brukar det också försvinna lite lästid.
Nåväl, nu ska jag surfa vidare här på det världsomspännande datanätet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home