Thursday, November 14, 2019

Så kan berättas om en torsdag i november

Har haft en dag utan större överraskningar. Var uppe på stöd och matchning en sväng, och i övrigt kan jag inte påstå att jag gjort något särskilt alls. Måste säga att stöd och matchning fungerar oväntat bra den här gången. Att det är lite färre timmar (och en lokal på betydligt kortare avstånd) passar mig bra, och åtminstone såhär långt, jag har ju bara varit där ett par gånger, känns den här leverantören av tjänsten väldigt mycket bättre än de jag var hos förra gången. Sedan suger det såklart att jag inte får några cash för att vara där, men det är ju som det är.

Så visade det sig at Micke Johansson inte fortsätter i BIK. I sig väntat, men att det beror på att han lägger skridskorna på hyllan för att kroppen inte håller var desto mer oväntat. Jag hade nog trott att han skulle dra vidare till större uppgifter efter att ha fått igång matchtempot här. Trist hur som helst att han tvingas lägga av på grund av skada, och lite egoistiskt sett naturligtvis också tråkigt att det inte blev fler matcher i BIK-tröjan. Han var väldigt bra det jag hann se honom. Meeen, nu kan vi ju lägga de pengar som eventuellt skulle lagts på honom på en riktigt stabil back (Christoffer Persson?) istället. Offensiv spets har vi ju trots allt ganska gott om i år.

Vad som händer imorgon vet jag inte riktigt. Det får visa sig då. Men jag tror att jag ska tvätta håret.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home