Monday, November 18, 2019

Uppskjutet samtal

Har inte mottagit några mystiska telefonsamtal i dag. Däremot har jag själv ringt ett samtal till ett företag jag är nyfiken på. Eller skulle ha ringt, hamnade på telefonsvararen och sedan dök det upp massa annat så jag hann inte med något mer försök. Får bli i morgon i stället. I morgon kommer även den städning av kök och badrum som jag i födelsedagspresent att genomföras. Det blir spännande. Ska bli nice att få ordentligt städat både i köket och badrummet. Även om man försöker hålla rent sådär i allmänhet är jag ju trots allt inte jätteskicklig på städningens hantverk. Lite småläskigt att det ska komma hit totala främlingar och städa, men det blir skönt att få det gjort och slippa göra det själv.
I eftermiddags gjorde jag, på tal om något helt annat, en glassmet som nu får stå i kylen och vila till sig över natten. Sedan blir det att röra ner lite bärpuré och hälla i det glassmaskinen under morgondagen. Hallon- och blåbärsglass är tanken att det ska bli. Tror att det blir finemang. Jäklarns, fullspäckad dag i morgon!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home