Friday, June 26, 2020

Ännu en balkongkväll

Blev några timmar på balkongen under kvällen. När det är såhär varmt sätter jag mig sällan där innan solen börjar försvinna runt knuten, för att sitta där i fullt solsken med de här temperaturerna, då blir det så hett att man nästan storknar. Skön kväll hur som helst. Är det sånt här väder i morgon kväll också får jag nog se om någon vill göra mig sällskap för lite balkonghäng och ett par bärs.
I övrigt ingen särskilt anmärkningsvärd dag. Det har väl inte hänt något jättespännande direkt. Tänkte att jag skulle kila förbi kontoret och plocka med mig ett par ex av senaste tidningen, men porten var låst så jag kom inte in i byggnaden en gång. Så det får väl bli någon annan dag då, inte mer med det.
Vad jag vet har jag inget särskilt planerat för morgondagen heller. Det får bli vad det blir.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home