Thursday, June 18, 2020

Undvika måsungarnas arga föräldrar

Lade ett brev på lådan. Utöver det har jag haft en rätt lugn dag. Kunnat ägna mig åt typ läsning och sånt. Det kan jag inte klaga på.

Midsommar i morgon. Kommer inte bli något större firande. Ska ner till föräldrarna en sväng på lite midsommarmat, och sedan framåt gör väl som vanligt att jag blandar mig en lättgrogg och lyssnar på Summer Party-listan. Fest på midsommar har det ju inte blivit på många år, och just i år hade det nog av uppenbara skäl nog inte varit aktuellt oavsett. Lite synd bara att det inte är någon NHL-draft att följa i år. Det har det ju varit rätt ofta de senaste åren och det brukar vara rätt nice att avsluta kvällen med att möta gryningen med uppdaterande av sidan för att se vilka svenskar som dyker upp i förstarundan.

Såg och hörde ett gäng måsungar på ett villatak på Halläningsgatan, så där lär jag nog undvika att promenera några veckor framöver.

Känner mig faktiskt rätt trött. Trots att det varit en övervägande lugn dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home